Як розібратися в класах косметики (бюджетна, люкс, професійна, космецевтика) і чи варто переплачувати? 

Який представляється вам найкраща косметика? Натуральний склад, висока ефективність, низька ціна і доступність – приблизно так. Який виробник здатний на таке і від чого взагалі залежать можливості компаній, що випускають косметичні засоби? По-перше, краще, щоб природна сировина видобувалося компанією самостійно, це дозволяє уникнути витрат на його закупівлю. По-друге, ім’я виробника має бути відомим, а продукція ефективної і перевіреної, щоб на товари був високий попит, і їх можна було знайти в більшості магазинів.

Значить, виробництво повинно розташовуватися в географічно вигідному місці, де зосереджена велика кількість «дарів природи». Чи не менше уваги слід приділити дослідженням, розробкам і спостереження за розвитком технологій у всьому світі, щоб якісно поєднувати інгредієнти. А ще не забути про тестування продуктів! Це, зрозуміло, чималі фінансові витрати.

 

Отже, ми підійшли до того, що в різних країнах косметика має свої відмінні риси в силу географічного положення, економічного розвитку і деяких інших чинників. Що це за особливості і про що може говорити країна-виробник косметики пересічному споживачеві? Сьогодні ми про країниКосметика якої країни найкраща

Види засобів декоративної косметики для особи

Декоративна косметика – це кошти, які покликані покращувати зовнішній вигляд, робити особа гармонійним, приємним для сприйняття оточуючих, підкреслювати його достоїнства і приховувати / маскувати недоліки. Весь асортимент подібної продукції можна розділити на кілька видів.

 

Для шкірного покриву

В принципі, будь-яка шкіра потребує корекції, а тим більше, якщо на ній є прищі, вугрі, вогнища запалення або почервоніння, лущення, рубці і шрами. Для маскування подібних вад можуть використовуватися такі засоби з декоративної косметики:

  • консилер і тональний крем;
  • коректор та суха, розсипчаста пудра;
  • основа під денний або вечірній макіяж;
  • блискітки і олівець-коректор.

Рекомендуємо прочитати про те, як проводиться корекція особи косметикою. Зі статті ви дізнаєтесь про те, що потрібно для корекції особи косметикою, прикладах корекції особи в залежності від його форми. А тут докладніше про те, як виконують стробінг особи.

для брів

Весь арсенал декоративної косметики, який використовується для брів, може скорегувати їх форму, змінити колір і зробити погляд виразнішим. З асортименту подібних можна виділити:

 

  • туш (вона ж може використовуватися і для вій);
  • олівці різних кольорів;
  • помада (спеціальна);
  • тіні.

Останнє засіб – це звичне для очей, яке може використовуватися і злегка не за призначенням. Перед корекцією брів роблять їх форму – вищипують зайві волоски пінцетом або звертаються за допомогою до майстрів.

Олівцями найзручніше промальовувати «хвости» брів і їх лінію, помада відрізняється матовістю і дозволяє зробити колір волосків відповідним для загального типу шкіри.

Дивіться в цьому відео про косметику для брів:

Для очних повік

Це найпопулярніші засоби декоративної косметики, тому що дозволяють зробити погляд більш виразним, візуально змінити розріз очей і навіть відтінок їх рогівки. В цей вид потрапили:

  • тіні сухі, рідкі, кремоподібні;
  • олівці для малювання «стрілок»;
  • підводки рідкі;
  • фломастери.

Сюди ж можна віднести блиск, косметичні паєтки. Нерідко в цю групу засобів декоративної косметики вносять і туш для вій – вона дозволяє візуально подовжити волоски, зробити їх більш товстими, «густими». А укупі з тінями і підводками створюється весь образ.

для губ

Помади, блиск для губ, коректуючий олівець – ці три засоби здатні кардинально змінити зовнішність, надавши їй певної развязанностью або, навпаки, забезпечити враження невинності, скромності.

Найчастіше жінки користуються тільки 3 видами засобів декоративної косметики – тушшю для вій, тінями / підводками для повік і губною помадою.

В чому полягає складність вибору?

Складність вибору косметики пояснюється тим, що на ринку косметичної продукції існує велика різноманітність засобів, що істотно відрізняються як за якістю, так і за вартістю. Інформація про них нерідко настільки суперечлива, що без володіння певними знаннями вона може швидше спантеличити, ніж допомогти у виборі косметики.

 

В анотаціях до препаратів можна прочитати одні і ті ж характеристики про показання, правила застосування і ефекти використання, а в популярних інтернет-статтях – масу суперечливих тверджень. Наприклад, в одних статтях не рекомендується купувати продукцію бюджетних марок: вона токсична, неефективна, а після припинення її використання шкіра стає тільки значно гірше.

В інших статтях можна зустріти абсолютно протилежну думку, яке стверджує про те, що немає сенсу користуватися дорогою косметикою, оскільки ціна «накручується» тільки за відоме ім’я компанії, елітний бренд і дорогу красиву упаковку, а не за якість вмісту.

Ще один приклад разноречивости, що стосується тепер салонної косметики. Одні вважають, що вона надає хороший ефект і швидкий результат за рахунок вмісту в її складі гормональних компонентів. Інші – це дуже вигідно для виробників і косметологів, але така продукція швидко викликає звикання і потреба в постійному її застосуванні, а іноді сприяє підвищеної пітливості, дратівливості і навіть порушень менструального циклу.

Для того, щоб у всьому цьому не заплутатися, необхідно розбиратися в класах косметичних засобів і уявляти собі, в чому полягає принципова відмінність продуктів одного і того ж призначення але різних класів.

Класи декоративної косметики

Мало розуміти, які кошти входять в поняття декоративної косметики і які види їх бувають! Обов’язково потрібно орієнтувати в класах – це показник якості і ціни продукції. Класифікація здійснюється наступним чином:

  • Mass-market – так називається і маркується найдешевша декоративна косметика, засоби в цьому класі не коштують дорожче 300 рублів. Вважається, що така бюджетна продукція призначена для масового споживання. З найвідоміших представників цього класу варто виділити Dove, L’Oreal, Nivea, Lumene, Garnier.
  • Middle-market – продукція середнього класу, практично половина коштів, представлених на ринку, відрізняється натуральним складом. Вартість косметики цього класу вище попереднього, але не перевищує 1500 рублів. Найяскравішими представниками виробників косметики середнього класу є Lancom, Clarins, Decleor.
  • Lux – косметика максимально високої якості, її вартість починається від 2000 рублів за один продукт. Виробники подібних лінійок Bioterm, Dior, Clinique і інші стверджують, що склад їх продукції збагачений засекреченими формулами.

Окремим класом йде серія декоративної косметики Professionnel – продукція застосовується для професійного макіяжу, який потрібно моделям, артистам: під впливом будь-яких зовнішніх подразників косметичні засоби зберігаються на обличчі в незмінному вигляді.

Орієнтуючись в класах декоративної косметики, можна відразу зрозуміти, що конкретно варто купувати з урахуванням стану шкіри, схильності до алергії. Якщо є будь-які дерматологічні проблеми, то найнижчий клас засобів навряд чи підійде – накласти макіяж можливо, але після нього навряд чи стан шкіри покращиться.

Дивіться в цьому відео про класи косметики:

 

Як вибрати професійну косметику для тіла

Вибір косметичних засобів для тіла тільки на перший погляд здається простою справою.

Косметичних брендів багато, але є правила, яких слід дотримуватися при виборі:

  • Вибирати косметичні засоби потрібно в індивідуальному порядку.
  • Не потрібно скуповувати імпульсивно крему і лосьйони розрекламованих брендів, адже універсальних засобів не буває.

Професійна косметика для косметологів. Рейтинг кращих 2019

Потрібно врахувати, що косметика повинна:

  • доглядати за шкірою дбайливо;
  • живити і зволожувати;
  • зберігати молодість і м’якість;
  • прискорювати обмін речовин;
  • усувати дерматологічні проблеми;
  • насичувати клітини киснем.

Що може бути присутнім в складі

Декоративна косметика для особи – це багатокомпонентні засоби, у складі яких можуть бути і корисні речовини, і нейтральні, і відверто шкідливі. На упаковці кожного продукту є перелік інгредієнтів, але часто їх назви ні про що не говорять споживачеві. Щоб розібратися в таких тонкощах, варто розібратися, що взагалі може перебувати в складі:

  • спирт цетеариловий – сильно сушить верхній шар епідермісу, може спровокувати велике лущення і осередки з почервонінням;
  • триетаноламін – позитивно впливає на водно-жировий баланс шкіри, але одночасно є досить потужним токсином;
  • гідровітон – надає неинтенсивное протизапальну дію;
  • натрію Еріторбат – нейтральний компонент, але забезпечує тривале зберігання засобу;
  • парсол – здатний відображати шкідливий вплив на шкіру ультрафіолетових (сонячних) променів;
  • хлорид цетрімоніум – необхідний лише для отримання однорідної структури, що дає можливість максимально рівномірно розподілити засіб по шкірі.

Перераховані інгредієнти хімічні, до них же відносяться етиленгліколь (зволожувач) і цетеарет (емульгатор). Але в кожному засобі декоративної косметики, навіть якщо воно відноситься до найнижчого класу за якістю, обов’язково присутні натуральні складові:

  • кокосове і касторове масла – утримують вологу в дермі, пом’якшують;
  • есенція камфори – знімає запалення і подразнення;
  • сорбітол і сечовина – зберігають належний рівень зволоженості протягом декількох годин;
  • різні вітаміни (особливо часто токоферол – вітамін Е) – живлять клітини шкірного покриву і волосків;
  • екстракт пшениці і масло примули – тонізують дерму, прискорюють кровообіг, що забезпечує повноцінне постачання клітин киснем;
  • масло з насіння кунжуту – не допускає пересихання шкіри.

Крім цього, в окремих засобах можуть бути присутніми молочна кислота, серицит, протеїни шовку, магнію стеарат, тальк і оксиди залози. Кожен з перерахованих компонентів має органічну природу походження і покликані робити засіб розсипчастим, легко наноситься, дають йому певний колір. А ще в складі можуть перебувати ефіри зі складними формулами, продукти бджільництва (віск), жирні спирти, ланолін, гліцерин – вони роблять шкіру обличчя м’якою, гладкою.

Дивіться в цьому відео про те, яких інгредієнтів в косметиці слід уникати:

Аптечна косметика або космецевтика (Cosmetics Pharmacy, cosmeceuticals)

 

Отже, все тестування проводяться з ініціативи виробника. З юридичної точки зору, космецевтика або аптечна косметика на російському ринку нічим не відрізняється від косметики, що продається в магазинах.

Проте, багато експертів відзначають досить високу ефективність продуктів, що відносяться до космецевтики. У складі цих коштів часто містяться інгредієнти, розроблені фармацевтичною промисловістю.

Серед позитивних сторін аптечної косметики слід зазначити і її високу гипоаллергенность. Але аптечну косметику ні в якому разі не слід плутати з лікарськими препаратами.

Крім того, слід розуміти, що деклароване виробниками аптечної косметики вплив на клітинному рівні означає всього лише вплив у верхніх шарах шкіри. Молекулярна маса переважної частини компонентів просто не дозволить їм проникати далі.

До числа космецевтических брендів можна віднести:

  • PHYTO
  • LIERAC
  • Cellcosmet
  • Avene
  • URIAGE
  • Roc
  • VICHY
  • La Roche-Posay

Натуральна декоративна косметика

Для багатьох поняття «натуральна» і «органічна» декоративна косметика однакові. Насправді різниця між цими термінами, а відповідно і продукцією, величезна. У першому випадку в складі кошти має бути присутнім хоча б мінімальну кількість натуральних компонентів – достатньо 5% від загальної кількості інгредієнтів, чим і користуються багато виробників.

Тому фахівці рекомендують не попадатися на прийоми і не вірити рекламі – натуральна косметика може виявитися небезпечною, з високим вмістом хімічних компонентів.

Органічна декоративна косметика – та, в складі якої кількість натуральних інгредієнтів не менше 95% . І ось такі кошти відрізняються гіпоалергенність, високою якістю і здатністю надавати живильний ефект при щоденному застосуванні. Так, вона коштує дорожче натуральної, а й клас її набагато вище. До хорошим засобів декоративної косметики з категорії органічних відносяться:

  • від корейських виробників – Mizon, Skin Watchets;
  • французький бренд Yves Rocher;
  • російські марки Натура Сіберіка і Грін мама;
  • від індійських виробників – Shahnaz Husain, Marico;
  • грецький бренд Korres.

Окремою лінією розглядається мінеральна косметика, в складі якої присутня велика кількість подрібнених мінеральних елементів. Найчастіше виробники, а лідерами є США (Jane Iredale, Era Minerals і інші) і Великобританія (Bare Minerals), використовують при виготовленні своєї продукції дікосід титану, оксид заліза, тальк і оксид цинку.

 

Косметологи і дерматологи рекомендують вибирати для застосування натуральну косметику з додаванням мінералів. Але попереджають, що можливість розвитку сильної алергічної реакції зберігається – натуральні речовини і мінерали самі по собі є подразниками, а в поєднанні один з одним тільки посилюють цю здатність. Тому потрібно спочатку переконатися в адекватній реакції на засоби і тільки після цього активно ними користуватися.

думка експерта

Тетяна Сомойлова

Експерт з косметології

Часто виробники декоративної косметики вводять до складу своєї продукції парабени. Ці речовини визнані шкідливими і навіть небезпечними для здоров’я, тому що здатні спровокувати розвиток дерматиту, раку яєчників, матки, пухлин молочної залози, порушення гормонального фону.

Нутрікосметіка (БАДи)

Термін «нутрікосметіка» з’явився у Франції в 1980-х роках. Ця група засобів відсутній в класифікації CIDESCO. По суті, такі продукти не мають нічого спільного зі звичною косметикою, а є біологічно активними добавками до їжі. Склад цих коштів включає компоненти, спрямовані на поліпшення стану шкіри, волосся, нігтів: вітаміни, базові жирні кислоти, коензим, цинк і т.д.

Застосування «таблеток краси» вимагає обов’язкового узгодження з лікарем, вони мають ряд протипоказань і побічних дій. Крім того, застосування нутрікосметікі не замінює використання традиційних косметичних засобів.

Популярні нутрікосметіческіе препарати:

  • Inneov
  • Daniel Jouvance
  • Ladys formula
  • Merz
  • Phytophaner

Чим користувалися красуні на Русі?

Історія виникнення косметики на Русі сягає корінням у часи язичництва. Тоді в пошані була природність, але це не означає, що дівчата не фарбувалися взагалі. Мати-природа була головним косметологом, давала основний набір і уходовой, і декоративної косметики.

 

Як пудри служила борошно і крейда. Шматочком буряка або соком малини натирали щоки для додання рум’янцю. Ягідний сік був замість помади.

Для очей і брів використовували звичайну сажу, коричневу фарбу.

Історія виникнення косметики: Стародавній Єгипет

Задовго до нашої ери люди вже щосили використовували косметику як засіб прикраси і поліпшення власної зовнішності. Про це свідчать численні знахідки археологів: мазі і пахощі, ароматичні масла і фарбувальні речовини, засоби для видалення зайвої рослинності.

Косметикою користувалися як звичайні жителі, так і представники влади. Клеопатра була не тільки царицею, а й справжньою законодавицею моди. Вона написала книгу з описом косметики, створювала засоби для макіяжу, випускала власну парфумовану лінію.

Як косметичних засобів використовували:

  • левиний жир в мазі для шкіри і волосся;
  • жир чорних змій, який зафарбовував сивину;
  • бичачу кров;
  • пташині яйця;
  • риб’ячий жир;
  • перетерті копита тварин;
  • фарбу для підведення очей.

У пошані у єгиптян були татуювання. Особливо вони цінувалися на жіночому тілі. Зрозуміло, перші тату являли собою малюнки фарбою, яка тривалий часом не стиралася.

косметика в Єгипті

Косметикою користувалися і чоловіки, і жінки. Причому і ті, і інші наносили чималу кількість таких коштів на своє тіло і обличчя. Тому з упевненістю можна сказати, що вся краса єгипетських красунь, в тому числі Клеопатри і Нефертіті, повністю штучна. Хоча професіоналізму нанесення мейк на обличчя можуть позаздрити багато сучасних візажисти.

Ще варто згадати те, що косметика Стародавнього Єгипту мала також медичну спрямованість. Багато засобів, що наносяться на шкіру і волосся, оберігали єгиптян від багатьох дерматологічних, очних захворювань, а також запобігали поява вошей і інших паразитів.

Історія декоративної косметики в Єгипті багатогранна. Естетика і медицина – це далеко не все. Нанесення візерунків на тіло, підведення очей носило ще й релігійний характер. Жерці розмальовували себе для того, щоб стати ближче до богів, посилити з ними зв’язок. Фараони підводили очі, щоб відігнати злих духів.

Цікаві факти

  1. Слово «помада» має романське походження і перекладається як «яблуко». А все тому, що перші кошти для губ виготовлялися з плодів яблук.
  2. Слово «rimmel» – «туш» – походить від прізвища першого виробника туші для вій Юджина Ріммел. Воно є в побуті багатьох іноземних мов. Є також і англійське слово «mascara», що означає туш. Воно походить від італійського «maschera» – «захисна маска».
  3. У вікторіанської Англії косметика була ознакою моветону і низьку мораль. Але жінки йшли на маленьку хитрість: кусали губи і щипали щоки, щоб їх колір став більш яскраві.
  4. Прототипом сучасної косметички став несесер – дамський футляр. Їм володіли лише заможні дами.
  5. І хоча історія розвитку косметики для солярію та інших сонцезахисних засобів почалася вже в XX столітті, в епоху Середньовіччя жінки стали засмагати на сонці, для додання шкірі темного відтінку.

мистецтво макіяжу

Професійний догляд за шкірою

Правильний догляд за обличчям безпосередньо залежить від вибору косметики. Остання ділиться на категорії: масова і професійна продукція для особи.

Професійна косметика – парафармацевтические препарати, призначення яких полягає в інтенсивних курсах корекції естетичних недоліків, відбілювання і ліфтингу. Як правило, використовують її виключно в косметичних кабінетах. Будь-яка професійна косметика має спеціальні лінії, які призначені для ефективного продовження, закріплення і підтримки салонного догляду в домашніх умовах.

Відрізняється професійна косметика для особи від масової кількістю інгредієнтів. Вона спрямована на результат, тому до її вибору потрібно ставитися дуже обережно. Правильно підібраний догляд не завжди дасть швидкий ефект, але гарантує стабільний і тривалий результат. Це не небезпечно і неболяче. Тим більше що зараз дуже великий вибір професійних кремів для обличчя, масок, тоніків, скрабів.

Дуже важливо, щоб косметика була правильно підібрана виходячи з особливостей шкіри, стану організму. І в цьому вам допоможе консультація косметолога і каталог продукції.

ШКІРА НАВКОЛО ОЧЕЙ

Зона навколо очей потребує особливих засобах. Вона відрізняється тонкістю, невеликою кількістю сальних залоз і сильною розтяжністю. На неї не можна наносити звичайні креми для обличчя. Підібрати бюджетний кошт для області століття вийде тільки в тому випадку, якщо немає виражених проблем – зморшок, темних кіл, набряків. Прибрати значні недосконалості косметика з mass market нездатна.

Кошти:

Крем від Himalaya Herbals (Індія). Вік – 30+. Склад – екстракти центелли, пшениці. Дія – зволожує шкіру, розгладжує дрібні зморшки, трохи освітлює «синці». Ціна за 15 мл – 279 р.

Крем-експерт з роликом від «Чорна перлина» (Росія). Вік – 35+. Склад – алое-вера, протеїн-А, антиоксиданти і UV-фільтри. Дія – додає шкірі пружність, зменшує припухлість і «гусячі лапки». Ціна за 15 мл – 219 р.

Крем-гель від «Кора» (Росія). Вік – 18+. Склад – масла ши, оливкова, фукуса, волошки, екстракт петрушки, вітамін Е. Дія – запобігає раніше утворення зморшок, прибирає набряки. Ціна за 30 мл – 400 р.

Порада. Наносити креми на зону навколо очей необхідно рухами. Правильний напрямок: під оком – від зовнішнього куточка до внутрішнього, над оком – навпаки.

ДОДАТКОВІ ПРОЦЕДУРИ

Крім щоденного догляду, 1-2 рази в тиждень варто проводити додаткові процедури по догляду за шкірою – використовувати скраби (пілінги) і маски. Пілінг необхідний для глибокого очищення покривів і видалення ороговілого шару. Маски допомагають наситити клітини поживними і зволожуючими речовинами, крім того, вони можуть володіти очищує дією.

Кошти:

Гель-пілінг для обличчя від Planeta Organica. Призначення – для будь-яких типів шкіри. Склад – ензим папайї, лимонна кислота, масла авокадо, макадамії. Дія – робить шкіру більш свіжою і м’якою, при нанесенні відчувається пощипування. Ціна за 50 мл – 154 р.

Подвійний скраб «Нескінченна Свіжість» від L’Oreal. Призначення – для нормальної та комбінованої шкіри. Склад – два типи натуральних отшелушивающих частинок. Дія – очищає покриви «до скрипу». Ціна за 150 мл – 300 р.

Крем-маска «Дріжджова енергобаланс» від BelKosmex (Білорусь). Призначення – для всіх типів шкіри. Склад – екстракти дріжджів, касії остролистной, роібоса. Дія – розгладжує дрібні зморшки, знімає роздратування і зволожує. Ціна за 100 мл – 309 р.

Маска «Відновлювальна» від Natura Siberica. Призначення – для всіх типів шкіри. Склад – екстракти женьшеню, горобини, календули, масло обліпихи. Дія – робить покриви гладкими і бархатистими. Ціна за 75 мл – 288 р.

Важливо. Маски варто використовувати приблизно раз в тиждень. Оптимальна частота скрабування для жирної шкіри – раз в 7 днів, для сухої – раз 10-14 днів.

Вчимося правильно вибирати косметику: з чого роблять безпечний крем?

В його основі – рослинне масло. Воно може бути різним. Рослинна олія пом’якшує шкіру, живить її, формує плівку, непроникну для повітря. Воно захищає її від зовнішніх факторів. Компанії-виробники поєднують жирні олії з легкими.

правильно вибирати косметику

Завдяки такій комбінації крем не тільки приносить користь, але і чудово вбирається. Деякі фірми застосовують каприлові тригліцериди. Речовини отримують з кокосового масла.

Тригліцериди пом’якшують шкіру. Вони не залишають відчуття жирності, як це буває з маслами.

Засоби краси в Давньому Римі

У Стародавньому Римі декоративною косметикою могли користуватися тільки представниці знаті. Історія розвитку косметики в цій державі мало чим відрізняється від розвитку косметики в Греції і Єгипті.

Так, в якості червоної помади жінки використовували невеликі шматочки сала яловичини або оленини. Особливістю такого засобу стала його стійкість.

Очам приділяли чималу увагу. Вії фарбували тушшю, яка представляла з себе мазь з сажі, змішаної з ароматичними маслами. Тримали таку туш в глиняних бульбашках, оберігаючи від світла. А замість звичної сучасним дівчатам пензлика для туші, використовували тонку голку. Тому процес нанесення туші на вії був копіткою і тривалою.

косметика Стародавнього Риму

Лак для нігтів у римлянок був понад шиком, оскільки в якості лаку використовували фарбу пурпур, видобуту з раковин рідкісних морських молюсків.

У той час з’явилися рум’яна і пудра, які були в ужитку не тільки у жінок знатних родів, але і у куртизанок. Останні, через заборону на використання косметики, користувалися виключно пудрою, виготовленої з яєць і ячмінного борошна. Така неприродна блідість служила, свого роду, «сигналом» для залучення чоловіків.

Жінки знаті користувалися пудрою, виготовленої з білил або крейди, меду і жирного крему. Поверх вибіленого особи наносили рум’яна, в якості яких використовували фарбу з бурих водоростей або інших фарбувальних наземних рослин.

ВИБІР ТА ЗАСТОСУВАННЯ LUX-ЗАСОБІВ

З огляду на значної вартості lux-засоби можуть собі дозволити тільки дами з високим рівнем доходу. У даного сегмента покупців не виникає питання: вибрати елітний продукт або товар з mass market. Якщо ж фінансові ресурси обмежені, але існує бажання поповнити свою косметичку дорогими beauty-засобами, фахівці радять правильно розставити пріоритети, а також слідувати простому правилу: вибирати найкраще з доступного.

вибір lux-засобів

ЦІЛЬОВА АУДИТОРІЯ

Юним панночкам, у яких немає проблем зі шкірою, не потрібна елітна, професійна або аптечна косметика. Вони цілком можуть підібрати собі креми, лосьйони і декоративні засоби з mass або middle market. При цьому важливо уважно читати склад, щоб придбати безпечний продукт.

цільова аудиторія

Після 30-35 років, коли з’являються перші ознаки старіння, а також при наявності виражених дерматологічних недосконалостей використання елітних засобів виправдано. Якщо немає можливості придбати весь арсенал продуктів, то косметологи рекомендують зупинити вибір на кремі для обличчя, засобі для області навколо очей, а також на тональної основі (пудрі). Дорога косметика не поверне час назад і зітре з лиця всі зморшки. Але на відміну від засобів з mass market формули кремів класу lux містять молекули, здатні доставляти активні компоненти вглиб шкіри і впливати на регенераційні процеси. Крім того, в таких препаратах немає комедогенних і подразнюючих речовин, які протипоказані проблемної і чутливої ​​шкіри.

СВІДОМИЙ ВИБІР

Вибір люксової косметики

Зважившись на покупку дорого кошти, слід врахувати два основних аспекти – особливості шкіри і справжність. Вибір люксової косметики підпорядковується загальним правилам, а саме засіб повинен:

відповідати типу покривів і віком; не викликати роздратування і алергії (перевірити це можна, скориставшись тестером); вирішувати індивідуальні дерматологічні проблеми; мати безпечний склад.

Порада. Перед покупкою елітного косметичного продукту бажано відвідати косметолога для діагностики стану шкіри. За допомогою спеціальної апаратури він визначить її тип і дасть рекомендації по догляду.

Перевірці достовірності lux-засоби варто приділити особливу увагу. Цей сегмент beauty-ринку – благодатне поле для шахраїв, тому підробок дуже багато.

основні критерії вибору lux-засобів

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ:

Місце покупки. Елітні засоби продаються в бутиках, відповідних торгових марок, в точках duty free, в брендових корнера. Крім того, таку косметику можна знайти в зарубіжних і вітчизняних інтернет-магазинах, але довіряти варто тільки тим майданчикам, репутація яких підтверджена. Бажано запитувати у продавця сертифікат якості. Упаковка. Вона повинна бути зроблена з якісних матеріалів. Важливо звертати увагу на чіткість ліній, хорошу проклейку всіх швів і так далі. Написи. Всі букви і цифри на упаковці повинні бути чітко видні. Обов’язкові дані – назва, виробник і його координати, склад (в порядку зниження концентрації), обсяг, сертифікація, дата виготовлення, термін придатності, умови її зберігання. Інформація, яка відсутня у більшості підробок, – код оригіналу (наприклад, YR203). Він наноситься лазером і на тубу,і на картонну упаковку. Штрих код. Комбінація цифр повинна вказувати на позначену на упаковці країну виробництва. Бажано, щоб продукція випускалася в тій самій державі, де зареєстрований бренд. Аромат. Відмітна риса елітної косметики – ненав’язливий, приємний і оригінальний аромат. «Хімічний» або «бабусин» запах – ознаки підробки.

Порада. Варто обов’язково переконатися в правильності написання бренду на упаковці і флаконі. Найчастіше шахраї незначно його змінюють, щоб їх не звинувачували у фальсифікації.

ТОНКОЩІ ЗАСТОСУВАННЯ

Правила використання кошти

Правила використання засобу описуються на упаковці. Косметолог, вивчив індивідуальні особливості шкіри клієнтки, може дати свої рекомендації. При правильному підборі елітні beauty-препарати досить швидко дають ефект, особливо якщо використовувати їх комплексно. Важливо утриматися від спокуси і не переборщити з кремом або сироваткою – не завдавати більше або частіше, ніж зазначено в інструкції. В іншому випадку може розвинутися алергічна реакція, адже концентрація активних речовин в селективної косметики висока.

XX століття – законодавець моди в макіяжі

Історія декоративної косметики, Догляду коштів продовжувала розвиватися і в XX столітті. Саме протягом наступних 100 років в косметичні засоби стали додавати багато хімічних засобів. Завдяки їм косметика для макіяжу стала набагато більш насиченою і різноманітніше в кольорах, стійкість стала вище, а термін придатності збільшився на кілька місяців і навіть років.

У XX столітті популярність завоювала червона губна помада, пудра блідих тонів, підводка для малювання стрілок. У цей час стали випускатися тональні креми, які в більшості своїй були щільними по консистенції і швидко обсипалися.

До сих пір колосальною популярністю користується туш, створена в XX столітті Т. Л. Вільямсом – засновником.

Через час Макс Фактор випускає тіні, створені на основі хни. Ними відразу ж стали користуватися діячі кіно. Макс Фактор взявся за випуск помад і блисків для губ.

У XX столітті з’явилися перші щипці для підкручення вій.

губна помада

Краща косметика – яка вона? компоненти кремів

ікорний протеїн

Часто включається до складу антивікових засобів. Чорна ікра містить вітаміни А, Е, D. Зміцнює судини шкіри і зволожує епідерміс. Крім крему, ікорний протеїн включають до складу масок для волосся, шампунів.

протеїн шовку

Компонент, розроблений недавно. У порівнянні з аналогами, молекули шовку утримують в 7 разів більше вологи. Вартість косметичних засобів з додаванням протеїну шовку висока, але в результаті кожна жінка може отримати ідеально гладку шкіру.

Інгредієнт включають до складу шампунів. Завдяки їм після миття волосся стає блискучим і міцними.

Алмазна крихта

Мрієте вибрати гарну косметику, зберігши натуральний колір шкіри, при цьому відшліфувати її поверхню? Тоді шукайте на полицях магазинів кошти з додаванням алмазної крихти. Такий крем для обличчя зменшить вираженість рубців, розгладить нерівності шкіри.

Крем з алмазним пилом забезпечує ефект, який можна порівняти з хімічним пілінгом.

перли

Компонент знімає втому шкіри. Корисний при наявності вікових змін. Протеїни перлів ефективні в боротьбі з мімічними зморшками, нерівним кольором обличчя. Структура шкіри відмінно вирівнюється завдяки збільшеному вмісту кальцію в складі

Золото і срібло

Ці метали є основою не тільки для прикрас, але і косметичних засобів. Частинки компонентів мають бактерицидну дію. Також золото і срібло відновлюють водний баланс шкіри.

Засоби для макіяжу

Отже, історія косметики виглядає так:

  1. Перший тональний крем з’явився в 1936 році.
  2. Губна помада з’явилася близько 5000 років тому в Месопотамії.
  3. Близько 5000 років тому з’явилося перша згадка про румянах в Стародавньому Єгипті.
  4. Перші тіні для повік також були відомі ще в Стародавньому Єгипті. А ось перші тіні на основі хни були винайдені в середині XX століття.
  5. Туш для вій застосовувалася ще в Стародавній Греції. А ось перше велике виробництво було запущено в XIX столітті Юджином Ріммел.

поява парфуму

Історія косметики і парфумерії бере свій початок з часів Стародавнього Єгипту. При розкопках гробниць фараонів і єгипетських вельмож були знайдені бульбашки з першими ароматичними маслами, якими користувалися тільки представники знаті.

А ось під час розкопок на грецькому острові Крит була виявлена ​​перша парфюмерна лабораторія з виробництва арома засобів в промислових масштабах. Зрозуміти те, що це саме арома лабораторія можна було по знайденим атрибутам: перегінні куби, ступки для розтирання компонентів, трубки для перегонки і скляні флакончики.

Аж до XVII століття майстрами в парфумерії були арабські умільці, які вивели безліч дивовижних ароматів, які залишаються актуальними і донині. А ось в XVII столітті парфумерне майстерність проникло в країни Європи. Західні парфумери почали першими виготовляти парфуми на спиртовій основі.

флакончики парфумів

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *